пʼятницю, 27 березня 2015 р.

Чіпполіно-2 або Як покращити собі настрій :)



  Привіт!
  Якщо у Вас поганий настрій, а є цибулина (ще краще дві), маркер і трішки уяви..., то можете блискавично зробити щось цікаве ;) Так як це вийшло у мене.. Як саме -- читаємо далі...
  Стояв собі на вікні вазон із посадженим у нього часничком... а поряд також цибуля... Поглянув я на неї (цибулю)... і побачив голову... :) Взяв маркер не дуже грубий і домалював очі, ніс та рот :) Вийшло цікаво.. Правда?
  Та одному Чіпполіно було трішки сумно, тому знайшов ще одну цибулинку і створив подружку нашому "кавалеру" -- Чіпу ;).
  
  Ось так і була створена нова цибулева сім'я, і "жили вони довго і щасливо" :)

В житті багато цікавого поруч -- створіть собі самі гарний настрій ;)
Бажаю всім лише позитиву :)

P.S. Чіпполіно та Чіпа вже отримали свою фотосесію від мене ;)
А Ви хочете отримати свою? ;) 

То ж не баріться і мерщій пишіть мені, 
поки є ще вільні дати
А то їх розметуть як пиріжки, 
і чудові фото від Романа Ви не зможете дістати

З повагою, Ваш фотограф Роман.
 -----------------------------------------------------
Пишіть мені:

Немає коментарів: