Привіт! Фотограф Роман на дроті :)
У даній статті, як Ви вже здогадались, мова піде про електромобілі та електромобільний марафон, який завітав до Львова ;) А завітав він увечері 4 червня о 20:00 і пробув до 12:00 п'ятниці 5 червня. Вашому автору вдалось побувати на цій безсумнівно грандіозній та цікавій події ;) Детальніше дізнаєтесь далі....
Отож, електромобілі завітали до Львова у рамках марафону Київ -- Монте-Карло. Суть його полягає у пропагуванні екологічної енергетики, екологічного транспорту і також довести, що подорож електромобілем є екологічною, економічною та комфортною. Іще одна мета -- стимулювати будівництво стаціонарних заправних станцій для електромобілів і сприяти збільшенню парків електричних авто у Європі.
Марафон є унікальним -- це відстань 2800 км (багато, що не кажіть ;) ) , яка включає 10 країн, 17 міст.
Іще унікальність полягає у форматі -- переможця визначає не швидкість, а точність часу прибуття до фінішу. Учасники рухаються по звичайних дорогах Європи, тому повинні дотримуватись всіх правил дорожнього руху. Так званий "нульовий автомобіль" стартує першим і встановлює еталонний час. Той, у кого час прибуття найбільше співпаде із еталонним, буде оголошений переможцем.
Трохи довідки про подію вже є, то ж нарешті можна перейти до найцікавішого -- до електромобілів ;)
Ваш автор побував на пл. Ринок, де розташувались учасники марафону. Прибувши ввечері 4 червня, автомобілі залишились на площі заряджатись до ранку. Отож у п'ятницю 5 червня зранку близько 8:30 я вже був на місці. Людей нема -- ранок все ж таки. Можна було спокійно пофотографувати і ніхто не заважав :) Єдине трохи завадили загороджувальні стрічки, але трішки винахідливості, і вже їх не видно у кадрі :)
Ось такі S-Box-и слугували для зарядки автомобілів, а також для транспортування багажу учасників.
Всередині боксу така от станція зарядки
У Львові теж є електромобілі, як бачите ;)
Nissan Leaf (японець). Власник Андрій розказав мені про своє авто багато цікавого (про це трохи згодом) .
Батареї 90 кВт, двигун потужністю 80 кВт. Запас ходу -- 160 км.
Nissan Leaf (японець). Власник Андрій розказав мені про своє авто багато цікавого (про це трохи згодом) .
Батареї 90 кВт, двигун потужністю 80 кВт. Запас ходу -- 160 км.
Opel Ampera -- електричний гібридний автомобіль, який також бере участь у марафоні. (він же у заголовку статті)
Ну і красуня Tesla ;)
Слід зазначити, що ось ця модель Tesla S P85D "взуває" спортивне Феррарі, бо розганяється від 0 до 100 км/год всього лише за 3,2 секунди. Конструктори "Феррарі" нервово покусують лікті :) Це все завдяки повнопривідній установці та двом електродвигунами, які знаходяться на обидвох осях. Потужність заднього -- 476 к.с. (кінських сил), а переднього -- 224 к.с. Мені вдалось трохи на собі відчути потужність цієї "електричної" кралі.. :) Та про це пізніше.
На відміну від Феррарі, який є суто спортивним авто на 2-х людей, Tesla S P85D є звичайним серійним авто і поміщає 5 людей. Запас ходу на одній зарядці -- 443 км
"Заправка" Tesla -- зелені діоди означають, що "бак" повний ;)
Ну і вигляд із іншої сторони
Tesla S P85+
Задньопривідний 421 к.с., батарея ємністю 85 кВт/год. Запас ходу -- 500 км.
Задньопривідний 421 к.с., батарея ємністю 85 кВт/год. Запас ходу -- 500 км.
"Победа" перероблена ентузіастами на електромобіль -- приїхала із Естонії. Запас ходу -- 270 км.
Ось так виглядає процес зарядки цього чудового автомобіля ;)
І трішки позитиву на задньому склі :)
"Нульовий автомобіль", який є еталоном часу.
Прийшов власник "Победи" -- естонець. Розкрив капот і показав нутрощі автомобіля :)
Спочатку ззаду
А потім і спереду
Нутрощі капота незвичні :)
Також пояснив, як йому вдалось переробити це чудо автопрому у електромобіль.
Потроху люди почали сходитись
Найцікавіше мало розпочатись о 11:00 -- вручення нагород по етапу, а також старт нового етапу о 12:00.
А також мені один із учасників -- власник Nissan Leaf розказав, що має бути електромобіль "Запорожець", який проїжджає 500 км на одній зарядці батарей. Крім нього ще інші учасники мали під'їхати...
Ваш автор мав іще деякі справи, то ж прийшов перед 11:00, щоб застати основні моменти дня ;)
Як все відбувалось?! Про це дізнаєтесь у наступній статті вже незабаром ;-)
Дочекайтесь!
P.S. І на останок, для повноти картини, подивіться відео, як Tesla S P85D "взуває" Ferrari 458 Italia.
З повагою, Ваш фотограф Роман.
Нутрощі капота незвичні :)
Також пояснив, як йому вдалось переробити це чудо автопрому у електромобіль.
Потроху люди почали сходитись
Найцікавіше мало розпочатись о 11:00 -- вручення нагород по етапу, а також старт нового етапу о 12:00.
А також мені один із учасників -- власник Nissan Leaf розказав, що має бути електромобіль "Запорожець", який проїжджає 500 км на одній зарядці батарей. Крім нього ще інші учасники мали під'їхати...
Ваш автор мав іще деякі справи, то ж прийшов перед 11:00, щоб застати основні моменти дня ;)
Як все відбувалось?! Про це дізнаєтесь у наступній статті вже незабаром ;-)
Дочекайтесь!
P.S. І на останок, для повноти картини, подивіться відео, як Tesla S P85D "взуває" Ferrari 458 Italia.
З повагою, Ваш фотограф Роман.
------------------------------------------------------
Цікавить фотозйомка -- пишіть:
2 коментарі:
Ого, цікавого багацько) дякую)
Нарешті побачив Теслу у нас ;)
wwildlion -- намагаюсь розповісти, щоб було цікаво читати і дізнатись чогось нового. Думаю за Tesla та електрокарами майбутнє ;)
Дописати коментар