четвер, 2 березня 2017 р.

УРА!! Коліно ціле :) Але треба ще трішки попрацювати..


  Привіт всім!
  Фотограф Роман Тупись вже тут ;) Із новим радісним дописом :) Детальніше далі...
  Був сьогодні на УЗД діагностиці коліна у прекрасному сучасному Медичному центрі фізичної терапії та медицини болю "Інново".
  Записався на діагностику попередньо і прийшов у призначений час. Вказівники є, то ж знайти центр можна без проблем.

 
 Дуже сподобалось ставлення до пацієнтів: людяно, приємно і щиро. А ще у "Інново" дуже гарна атмосфера, яка заспокоює. Дослідження відбулось вчасно, без затримок, щойно настала потрібна година мене покликали у кабінет. Лікар Володимир Алейнік докладно розпитав про механіку травми і швидко, професійно провів діагностику, провівши також ряд тестів. 
  І от нарешті вже у мене є вердикт -- коліно ціле!! :) Це дуже мене втішило, що немає ніяких ушкоджень, лише трохи рідини у суглобі, яка зникне, якщо правильно все робити. 
  Ще також отримав детальні рекомендації від лікаря Юрія Вовчка, який мене власне і скерував на дослідження, щоб точно знати, що ж у мене там. Виконуватиму все, що треба -- розроблятиму ногу і маю надію вже скоро вернутись до улюбленої роботи. 
Навіть віршика склав із тої радості :)

Якщо Вас турбують ноги або будь які суглоби
Ви зверніться у Інново -- Вам допоможуть там,
Діагностику проведуть швидко й якісно вони,
І будете Ви все знати, і суглоби лікувати,
Щоб потім бігати й скакати -- болю не відчувати.

Ось так у мене вийшло :)

А на завершення трохи веселого та актуального ;)
Коли  вже треба було їхати додому, то вирішив замовити таксі через додаток Uber.
Коли набирав місце призначення, то ненароком натиснув не ті букви на клавіатурі і мені видало вартість поїздки космічну суму: 487 - 649 грн.
Спочатку був невеличкий шок, а потім сміх :) 
Подивіться і зрозумійте чому.


Посміявшись таки викликав таксі через додаток, вказавши правильну адресу і заплативши 25 грн :)

Ось таке буває. 
А я усім бажаю здоров'я!!

Зустрінемось у нових дописах вже скоро ;)

З повагою, Ваш фотограф Роман Тупись.
----------------------------------------
Дзвоніть:
0509787625
0678663195
----------------------------------------
Цікавить фотозйомка -- пишіть мені:

Немає коментарів: