пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

19 грудня -- День Святого Миколая Чудотворця


   Привіт!
  Вітаю Вас зі святом! 
 19 грудня День святого Миколая — святого, який опікується воїнами, водіями і подорожуючими, допомагає бідним у скруті; вважається покровителем дітей та студентів, моряків, торговців, і лучників. 
  Свято Св. Миколая в Україні є особливо бажаним та очікуваним дитячим святом. За традицією, у ніч з 18 на 19 грудня Св. Миколай приносить чемним дітям подарунки і кладе їх під подушку. На західній Україні встановилася традиція писати Св. Миколаєві листа, у якому дитина вказує, що хорошого та поганого вона вчинила протягом року, і просити про подарунки. 
  Я і сам колись, як був малий, то писав листа Св. Миколаю, ставив на вікно у кімнаті і чекав, коли ж він зникне :) Зазвичай це ставалось через декілька днів. І тоді наставали довгі дні (як мені тоді здавалось) очікування свята. Дитячі бажання тоді були дуже простими ;) Дома десь є дбайливо збережені батьками мої листи до Миколая, але чомусь сам зараз, коли пишу цей допис не можу їх знайти :)) Як знайду, то обов'язково покажу.... але нічого не обіцяю 100%.
  Надіюсь, що  Вам щось хороше приніс Миколайко. Бажаю всім отримати те, чого Ви найбільше чекаєте. А від себе додам: "Нехай принесе цього року Св. Миколай мир та спокій у країні, здоров'я кожному та здійснення мрій"
    
   P.S. А Ви були чемними цього року? ;)

З повагою, Ваш Роман.
---------------------------------------------------------------
Пишіть мені:

2 коментарі:

Arnelika сказав...

Були чемними всі по-троху)))
А листи покажеш на наступне свято Миколая?)))

Роман Т сказав...

Arnelika, якщо знайду, то покажу :))))