пʼятницю, 4 вересня 2015 р.

Увага! Результати конкурсу!! Сент-Міклош -- забута перлина Закарпаття.


  Привіт! Фотограф Роман вже тут. Нарешті офіційні результати конкурсу, в якому була досить непроста загадка, але знайшлася людина, яка дала 100% правильну відповідь. Детальніше далі...

  Отож, розпочнемо... Пропонував Вам вгадати місце за одним фото, де мені вдалось побувати під час відпочинку. А побував я у замку Сент-Міклош. Ось невеличкий доказ, щоб Ви остаточно переконались :)



  Тепер до найцікавішого -- визначення результатів.
  Отож, головний приз Авторський МАГНІТИК + ФОТОСЕСІЯ отримує Andrey Chelnokov із Конотопа, який дав 100% правильну відповідь у Facebook.

   Спочатку були здогадки... 

 
 
  А потім і остаточно правильний варіант


ВІТАЮ !!! ;) 
Магнітик вишлю, а про фотозйомку ми іще домовимось ;)

  Головний переможець є, але є також і заохочувальні призи для найактивніших учасників конкурсу... Заохочувальні ПРИЗИ у вигляді Авторського МАГНІТИКА на холодильник отримують -- Сергей Сергей  та Ігор Воробій.  Вітаю і Вас ;) 
   А ще, так як на блозі був лише 1 учасник -- Юра, правда не дуже активний, але був, то і для нього в мене буде заохочувальний приз. :)
  
 P.S. До речі, Сергей Сергей, а в тебе вже 2-й магнітик у колекції, коли ж нарешті зустрінемось і віддам тобі їх? А то все ніяк не виходить :) Тепер вже мусимо зустрітись, бо ж вже є два ;) Іще фотосет маємо знімати. Надіюсь на зустріч найближчим часом.

Всіх, хто виграв, прошу мені написати, щоб я знав, що всі побачили ;-)
Стаття із детальним описом замку, фото та моїми враженнями вже незабаром -- дочекайтесь... 
Всім чудового настрою! 
І не бійтесь брати участь у конкурсах -- Ви теж можете виграти!

З повагою, Ваш фотограф Роман.
-----------------------------------------------
Пишіть мені:

Немає коментарів: