понеділок, 10 грудня 2018 р.

Осіннє свято у групі "Барвінок" 18 жовтня 2018. Частина 1.


  Привіт всім!
  Фотограф Роман Тупись тут як тут ;) Із новим дописом про осіннє свято, якого із нетерпінням чекають діточки групи "Барвінок". Нарешті цей день настав ;) Але сьогодні лиш 1-а частина ;) Що тут буде? Про все детальніше далі...
Почнемо :)

Свято у нас осіннє, то ж і настрій також ;) 
Цього разу дітки у нас у костюмах овочів та й не тільки :)

Ось тут у нас морквинка та іще одна цікаво дівчинка (боюсь помилитись із назвою овоча :) ) розглядали іще когось... :)


"Зробіть, зробіть нам фото разом!" -- просили дівчатка.
Без проблем -- для того я тут і є ;)


Та щоб трішки розбавити дівчачу компанію, до них приєднався хлопчик ;)


А ось тут хтось іще снідає ;)


Веселенький помідорчик тут як тут ;)


А у мене от таке платтячк-о-о-о-о!


Не буду усміхатись -- навіть не просіть... Я серйозна дівчина :)


А я серйозний хлопець :)


А я іще без костюма :)


Позитивна капусточка сьогодні теж є ;)


Осінь задумана....


Ха-ха-ха :) 


А мені от стільки років ;) А вам скільки?


Дівчачі розмови ;)


І ще трішки вибриків :)


Побігати!! Треба бігати :) Нестримний помідорчик ;)


А комусь не треба бігати -- і так добре ;)


Наш помідорчик вже трохи заспокоївся ;)


А дівчинка і далі -- одна серйозність :)


"Диви-диви! А ти хто?" - питали друзі
"Я -- буряк!!" -- гордо відповів хлопчик :)


 І ще дівчатка гарненькі -- котик і диня :)


Киця хитрий погляд має, а от динька наче засумувала....


Треба посидіти, помріяти... 
Романтична морквочка ;)


А у нас тут змійка! :)


Нащо мені ваша змійка -- краще іще помрію..


Зачеплю! Зачеплю!


Ура! Я вмію літати!!


Та пора вже трішки закінчувати забави, бо скоро йти у зал виступати... То ж невеличка репетиція ;)


От так вона відбувалась -- ставши у коло ;)




А ось вже й зал чекає на наших красенів і красунь...


Що ж було далі? Яким був виступ?
Про це вже у наступному дописі ;) Дочекайтесь!

А поки чекаєте -- пишіть коментарі до цього :)

Скоро зустрінемось ;)

З повагою, Ваш фотограф Роман Тупись.
----------------------------------------
У Вас свято у садочку? Шукаєте фотографа?
Дзвоніть і не пошкодуєте:
0509787625
0678663195
----------------------------------------
Цікавить фотозйомка -- пишіть мені:

Немає коментарів: