пʼятницю, 28 червня 2019 р.

Свято Матері у групі "Зірочки" 14 травня 2019. Частина 1. Початок ;)


  Привіт всім!
  Фотограф Роман Тупись вже тут ;) Із дописом про "Свято Матері", якого зачекались діточки та батьки групи "Зірочки". Свято відбувалось 14 травня 2019 року у садочку "Барвінок". Про все найцікавіше детальніше далі...

Давайте до справи ;)

Отож, коли прийшов у групу (а роблю це завжди заздалегідь), то саме відбувались приготування до свята і вже готові діточки сиділи собі на кріслах ;)


І от так ;)


У нас тут є різні герої -- квіточка, козуня, кошеня, пташеня, джентльмени ;)


І жабка теж є ;)
Вона сиділа собі збоку і поглядала на усіх ;)


А тут у нас горобчики і квіточки.
Усі серйозні і налаштовувались на виступ.


Але не всі ;) Хтось мені розповідав цікаві історії ;)


І не тільки ;)


Ага!! Я джентльмен, який вміє літати :)


І щось розказувати теж :)


А я можу просто спокійно сидіти і дивитись у вікно ;)


Ось так, уже практично всі готові ;)


Можна і порозмовляти ;)


Я тим часом кожному зробив по знимці ;)

















Готовність №1 :)


Козуня теж готова ;)


Вся у ролі ;)


Ось таким був початок ;)
А що ж було далі? Яким було саме свято?
Про це вже дуже скоро дізнаєтесь ;)

А поки чекаю коментарів до цієї статті ;)

З повагою, Ваш фотограф Роман Тупись.
----------------------------------------
  Хочете "живі" та "душевні" фото?
Дзвоніть і не пошкодуєте:
0509787625
0678663195
----------------------------------------
Цікавить фотозйомка -- пишіть мені:

Немає коментарів: