пʼятницю, 25 жовтня 2019 р.

Фотогурток "Суперклас" 2019-2020 у НРЦ "Довіра" розпочався!!! ;)


  Привіт всім!
  Фотограф Роман Тупись тут як тут ;) Із коротеньким дописом позитиву і радості ;) Фотогурток "Суперклас" у Навчально-реабілітаційному центрі "Довіра" 2018-2019 нарешті розпочався і перше заняття відбулось!! ;) Дякую всім дітям за позитив і заряд ;) Було дуже файно! Гурток проводимо разом із Місією "Центр Опіки Сиріт"Більше далі...

   І ще трохи світлин ;) 
Одразу дав техніку у руки (цього року були усі учні, які вже ходили на гурток і знали, що із нею (технікою) робити),  а сам почав налаштовувати штатив і пульт, щоб зробити гарне групове фото.

І тут, мене підловили мої ж учні. А саме Оля ;)

Один раз :) 


І другий :) 


А тепер моя черга фіксувати моменти :)


І от так мене підловлювала Оля (результат трішки вище)


І вже всі щасливі разом ;) 


Та це іще не все ;) 

Оля із фотоапаратом вирішила іще "втворити" шедеврів ;)

 

І Софія теж пофотографувала -- от її творіння.


Позитив аж "пре" :)


А от так це виглядало збоку 
(вдалось зловити телефоном, то ж не судіть строго за якість) :)


І знову я "попався"  :)


Ще трішки перевірки ;) 


Оля до мене підійшла впритул ;) 


А настрій файний ;) 


Фантастичне фото -- тішуся!! 
Дякую Олі за нього ;) 


А тут вже Ганнуся експериментує.



От тут не пригадую хто робив ці фото :) 

 


І на завершення іще пару світлин щасливих учнів і вчителя :)




  Попереду багато цікавого ;) 
Із Божою допомогою все нам вдасться ;)
Зустрінемось у нових дописах ;)

P.S. Навчального року 2017-2018 за ініціативи Місії "Центр Опіки Сиріт" вперше був проведений фотогурток для дітей НРЦ "Довіра" (навчальний заклад, що забезпечує здобуття певного рівня освіти, професійної орієнтації та підготовки, проводить корекційно-розвиткову роботу з дітьми, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку) і це дало дуже гарні результати, то ж 2018-2019 н.р., а також 2019-2020 вдалось продовжити добру справу :) 


З повагою, Ваш фотограф і трішки вчитель Роман Тупись
----------------------------------------
Бажаєте фотозйомку і "живі" фото?
Хочете навчитись фотографії?
Дзвоніть і не пошкодуєте:
0509787625
0678663195
----------------------------------------
Цікавить фотозйомка -- пишіть мені:

Немає коментарів: