пʼятницю, 8 травня 2015 р.

В "Карпати" до Шенборнів... Результати конкурсу ;)


  Всім привіт!
  Фотограф Роман тут як тут ;)
  Як і обіцяв, сьогодні оголошую результати конкурсу, який був у соцмережах Вконтакті та Фейсбук. Детальніше далі..

  Конкурс полягав у тому, щоб вгадати де саме і в яке цікаве місце їздив Ваш автор. А їздив я у Палац Шенборна ;) 
   Щоб не бути голослівним -- ось фото ;) (також фото у заголовку із сакурою та шпилем палацу на фоні) ;)


і ще фото станції "Карпати" (біля якої власне розташований парк із палацом)


   Отож, найголовніший сюрприз у Фейсбук за першу правильну відповідь від мене отримує Sophia Voitsekhivska. Її відповідь така.

 
Софія отримає від мене у подарунок фотосесію, а також авторський магнітик із фото Палацу графів Шенборнів.

  У мережі Вконтакті теж є головний переможець -- Сергей Горблюк, який дуже точно описав місце:

Сергій теж отримує від мене фотосесію та авторський магнітик у подарунок ;)

  За ДУЖЕ активну участь у конкурсі авторські магнітики отримують Tetiana Kurant, Ігор Воробій із Фейсбука та Катя Лазуренко із Вконтакті.  А також можу запросити Вас на каву/чай/какао і якраз вручити подаруночки ;)

Всіх, хто виграв, прошу мені написати, щоб я знав, що всі побачили ;-)

Стаття із детальним описом подорожі та моїми враженнями вже незабаром -- дочекайтесь... 
Всім чудового настрою! 
І не бійтесь брати участь у конкурсах -- Ви теж можете виграти!

З повагою, Ваш Роман.
-----------------------------------------------
Пишіть мені:

Немає коментарів: