четвер, 11 квітня 2013 р.

У пошуках весни...



Вирішив сьогодні піти прогулятись  і пошукати весну :) І мені здається це вдалось.
Отже, вийшов я із дому: пташки співають, гарна погода. Іду і бачу кущ, на якому вже ось розпустились «бруньки-котики» – такі мякенькі і пухнасті. Вирішив їх сфотографувати. І ось тут проходять біля мене люди, які мене трохи знають і питають: - «Роман, а що ж ти там такого фотографуєш?». Відповідаю: «Так ж «баськи» (бруньки, якщо хто не знає) фотографую». І після цього люди дійсно помітили на кущі бруньки. Мені чомусь здавалось, що їх всі бачать, а виявилось, що ні :) А також стало приємно, що хтось іще побачив цю красу і порадувався весні.
А ось і «баськи» – провісники весни.





Також привітав мене гарним співом і шпачок, який щось шукав у землі, напевно якихось хробачків на сніданок :)


А як же ж без весняних квітів – без них ніяк не можна уявити справжню весну, яка цього року вирішила трошки забаритись, але на щастя згадала про нас із Вами. Декілька фото для Вашого весняного настрою.




А у місті про весну нагадують вже виставлені літні майданчики біля кавярень із елегантними столиками, а також пледами, щоб клієнтам було тепло, комфортно, затишно попити смачної і запашної кави на свіжому повітрі .



Біля однієї із кав’ярень на вуличці Галицькій побачив цікаву картину, яку можна назвати «В очікуванні клієнта».



  
Ось все на сьогодні :) Нехай у Вас буде завжди хороший настрій та весна у серці. Не забуваємо також і про весняні фотоісторії, для того щоб зберегти хороші спогади.
Почуємось!

Немає коментарів: